Udany rok w wykonaniu Brother na polskim rynku

Wzrost sprzedaży we wszystkich kategoriach produktowych

Już teraz w porównaniu z poprzednim rokiem, firma Brother odnotowała wzrost sprzedaży wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń laserowych. Najwyższe zyski dotyczą sprzedaży maszyn z serii TonerBenefit. To w głównej mierze zasługa ekonomicznych materiałów eksploatacyjnych, z których zaczęło korzystać coraz więcej polskich przedsiębiorstw.

Poprawa w sektorze skanerów oraz materiałów eksploatacyjnych

Władze Brother mogą być zadowolone także z wyników uzyskanych w innych sektorach. Polacy zaufali także skanerom i zaczęli częściej kupować oryginalny tusz do drukarki Brother. Co oznacza, że mimo wyższych cen w porównaniu z niższej klasy zamiennikami, Polacy uznali, że wolą wydać większą kwotę pieniędzy, aby uzyskać zadawalającą ich jakość oraz wydajność. Bezapelacyjnie włodarze Brother są przekonani, iż Polacy oczekują produktów o najlepszych osiągach.

Lepsze osiągnięcia wśród konkurencji drukarek atramentowych

Obecnie Brother zajmuje trzecie miejsce w klasyfikacji dotyczącej zysków ze sprzedaży drukarek atramentowych. Tusz do drukarki Brother jest kupowany przez użytkowników, którzy znacznie rzadziej drukują niż posiadacze urządzeń laserowych wyposażonych w tonery tego producenta. Zdecydowanie najwyższy wzrost, bo aż 130% dotyczy zakupu urządzeń mobilnych do drukowania. Pod tym względem Brother bezapelacyjnie zajmuje pierwszą lokatę spośród swoich największych konkurentów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *