Wzrost sprzedaży we wszystkich kategoriach produktowych
Już teraz w porównaniu z poprzednim rokiem, firma Brother odnotowała wzrost sprzedaży wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń laserowych. Najwyższe zyski dotyczą sprzedaży maszyn z serii TonerBenefit. To w głównej mierze zasługa ekonomicznych materiałów eksploatacyjnych, z których zaczęło korzystać coraz więcej polskich przedsiębiorstw.
Poprawa w sektorze skanerów oraz materiałów eksploatacyjnych
Władze Brother mogą być zadowolone także z wyników uzyskanych w innych sektorach. Polacy zaufali także skanerom i zaczęli częściej kupować oryginalny tusz do drukarki Brother. Co oznacza, że mimo wyższych cen w porównaniu z niższej klasy zamiennikami, Polacy uznali, że wolą wydać większą kwotę pieniędzy, aby uzyskać zadawalającą ich jakość oraz wydajność. Bezapelacyjnie włodarze Brother są przekonani, iż Polacy oczekują produktów o najlepszych osiągach.
Lepsze osiągnięcia wśród konkurencji drukarek atramentowych
Obecnie Brother zajmuje trzecie miejsce w klasyfikacji dotyczącej zysków ze sprzedaży drukarek atramentowych. Tusz do drukarki Brother jest kupowany przez użytkowników, którzy znacznie rzadziej drukują niż posiadacze urządzeń laserowych wyposażonych w tonery tego producenta. Zdecydowanie najwyższy wzrost, bo aż 130% dotyczy zakupu urządzeń mobilnych do drukowania. Pod tym względem Brother bezapelacyjnie zajmuje pierwszą lokatę spośród swoich największych konkurentów.