Twój sprzęt do drukowania firmy Brother uległ awarii? Powinieneś jak najszybciej skorzystać z autoryzowanego serwisu. W jaki sposób należy zgłosić usterkę? W pierwszej kolejności do wysyłanego sprzętu istotne jest dołączenie karty gwarancyjnej. Tylko w ten sposób drukarka czy też tonery Brother mogą być reklamowane u producenta. Zawrzyj takie informacje w swoim zgłoszeniu jak, m.in. dane osób kontaktowych, nazwę i model urządzenia, dokładny opis usterki oraz podaj adres zwrotny.
Jeśli twoje urządzenie nie jest już objęte gwarancją, to możesz skorzystać z usług naprawczych pogwarancyjnych.
Zgłoszenie powinno zawierać praktycznie te same informacje, co w przypadku serwisu gwarancyjnego. Konieczne będzie podanie nazwy i modelu urządzenia oraz dokładnego opisu usterki. Nie zapomnij o podaniu adresu zwrotnego, aby twój sprzęt bez przeszkód mógł trafić do ciebie z powrotem. Producent Brother zastrzega sobie, że urządzenie powinno być odpowiednio ubezpieczone na czas transportu.